FAQ

Dien uw vordering in per e-mail info@planb-bemiddeling.nl of via het contactformulier op onze website. Wij beoordelen vervolgens uw vordering middels de Incasso-check en koppelen onze bevindingen aan u terug. Afhankelijk van het resultaat van de Incasso-check starten wij het minnelijk traject voor u.

Na aanmelding krijgt u direct één vast contactpersoon.

Nee, wij beoordelen uw vordering vrijblijvend en nemen contact met u op.

Ja, neemt u gerust contact met ons op voor meer informatie.

U kunt het dossier kosteloos sluiten, wanneer wij u mededelen dat incasseren binnen het buitengerechtelijk (minnelijk) incassotraject niet meer mogelijk is.

Ja, indien uw vordering voldoet aan bepaalde eisen. Wij voeren een vrijblijvende incasso-check voor u uit en informeren u omtrent de haalbaarheid van uw vordering.

Indien uw klant niet overgaat tot voldoening van uw vordering, dan adviseren wij u graag ten aanzien van het opstarten van een gerechtelijke procedure. Wenst u geen gerechtelijke procedure? Dan sluiten wij uw dossier kosteloos.

Zodra uw aanvraag binnen is, ontvangt u van ons een opdrachtbevestiging. Wij informeren u over de status van uw vordering. Indien uw vragen heeft, dan kunt u ons bereiken via ons telefoonnummer of per e-mail.

Uw factuur vermeldt een vervaltermijn. Indien deze is verstreken, zijn uw zakelijke debiteuren in verzuim. Particulieren debiteuren dienen minimaal één laatste sommatie te hebben ontvangen
conform de geldende wettelijke eisen.

Per e-mail via info@planb-bemiddeling.nl of via het contactformulier op onze website.
Wij hebben de navolgende gegevens nodig:
– Uw (Bedrijfs-)naam;
– Uw KvK-nummer;
– Uw adresgegevens;
– Uw telefoon- en/of faxnummer;
– De naam van uw klant;
– Het KvK-nummer van uw klant;
– Kopie van de offerte, opdrachtbevestiging, de factuur, aanmaningen en uw algemene voorwaarden.

 

Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via e-mail: info@planb-bemiddeling.nl of via ons telefoonnummer +31 (0)26 2132945.